sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Vuoropuhelua

Mistään muualta en ole löytänyt niin syviä sisintäni ravitsevia sanoja kuin Jumalan sanasta, Raamatusta. Sieltä löydän ihmisen sisimmän syvyyksistä lähteviä ajatuksia ja tuntoja ja Jumalan puhetta ihmiselle. Hengelliseen kaipaukseeni ei ole parempaa täyttäjää kuin hän joka minut on tehnyt. Hänen henkensä asuu minussa, joten Raamatun sanan kautta Jumala puhuu minulle, henkilökohtaisesti.

Tässä joitain poimintoja Raamatusta. Jumalan puhetta ja ihmsen rukousta:
Minä jätän teille rauhan. 
Oman rauhani minä annan teille, 
en sellaista jonka maailma antaa. 
Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon. 
Joh.14:21
 
Minä kohotan käteni sinun puoleesi, 
sieluni janoaa sinua kuin kuivunut maa.
Ps.143:6
Joka juo minun antamaani vettä, 
ei enää koskaan ole janoissaan. 
Siitä vedestä, jota minä annan, 
tulee hänessä lähde,
joka kumpuaa ikuisen elämän vettä.
Joh.4:1

4 kommenttia:

  1. Sydämellistä ystävänpäiväviikkoa sinulle Tinttarus :)

    VastaaPoista
  2. Ystävänpäivän aattona: löysin blogisi ja annan haasteen. Käy hakemassa:
    http://annaminunollanainen.blogspot.com/2013/02/blogihaaste.html
    Sinulla on aivan ihania valokuvia!

    VastaaPoista
  3. Kiitos haasteesta Henna Maria ja kiva kun löysit blogiini.

    VastaaPoista