maanantai 10. syyskuuta 2012

Kohtaaminen

Isä, mitä minä sinulle toisin. Kovin vähäiset ovat ansioni; käteni ovat tyhjät, sanani ontot, mieleni kylmä ja epäilevä, rakkauteni hiipunut tuhkaksi, jalkani omilla teilläni hervonneet, siipeni olen lentänyt voimattomiksi. Minulla on antaa vain repaleinen itseni tällaisenaan, ota tämä kaikki.

Väsyneenä huokaisten painan pääni rintaasi vasten ja lepään. Sinä suljet minut siipiesi suojaan. Olet minun luojani. Olet minut tarkoin valmistanut. Sinä tunnet minut. Sinä tiedät mitä tekoa olen. Minä olen sinun. Olen sinun kuvasi.

Anna minun heijastaa valoasi ja rakkauttasi. Anna jalkojeni kulkea sinun teitäsi, käteni tukea horjuvaa, katseeni olla täynnä armoasi, sanojeni siunata, mieleni olla täynnä toivoa, henkeni olla täynnä sinun henkeäsi, sieluni ylistää.

2 kommenttia: