sunnuntai 27. marraskuuta 2016

Älä pelkää

"Miten voimme voittaa pelon sisimmässämme. Se tapahtuu uskon kautta. Nähdään hengen silmin, enemmän kuin vain tämä näkyväinen todellisuus. On olemassa kaiken tämän näkyväisen maailman lisäksi vielä jotain, jota sinä et ehkä tunne. Ja mitä enemmän tutustut tuohon näkymättömään, väkevään, elävään Jumalaan, sitä enemmän valo saa loistaa sisimpääsi ja alat nähdä koko todellisuuden toisessa valossa. Usko on näkemistä. Usko on vaeltamista valkeudessa joka valaisee näkymättömän meille hengessä. Mitä enemmän näet hengen silmin, sitä syvempi rauha lepää sisimmässäsi. Mitä enemmän tunnet Jeesusta, hänen todellisuuttaan, hänen salattuja maailmojaan, sitä enemmän alat nähdä todellisuuden oikeassa valossa."

Edellinen teksti on koottu Tapani Suonnon puheesta One Way Mission -TV:stä.

- Älä pelkää.
- Älä pelkää vaan usko.
- Älä pelkää, minä autan sinua.
- Älä pelkää äläkä lannistu.
- Älä pelkää, minä olen sinun kanssasi.
- Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua.
- Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun.
- Älä pelkää, minä olen sinun kanssasi! Älä arkana pälyile ympärillesi -- minä olen sinun Jumalasi. Minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vakaalla, lujalla kädelläni.
- Ole rohkea ja luja, älä pelkää äläkä lannistu. Herra sinun Jumalasi, on sinun kanssasi kaikilla teilläsi.
- Herra itse kulkee sinun edelläsi. Hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua yksin eikä hylkää sinua. Älä lannistu, älä pelkää.

Edelliset otteet koottu Raamatusta

3 kommenttia:

  1. Kiitos sinulle tästä tekstistä. En ole muutamaan päivään toisten blogeja lueskellut, mutta tämän tekstin otsikko veti minut tänne. Tuntuu, että jatkuvasti sitä kaipaa jotain rohkaisevaa sanaa. Kunpa enemmän voisikin nähdä elämää niillä hengen silmillä...

    VastaaPoista
  2. Nyt vasta huomasin tämän postauksesi. Ihanat kuvat ja ihania ajatuksia.

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanat kuvat ja lohdulliset tekstit. Onneksi Raamatussa on paljon rohkaisua pelkäävälle ihmiselle. En muuten muista olenko jo kommentoinut tätä, mutta ei täällä ainakaan näy mitään, niin laitetaanpa tulemaan...

    VastaaPoista