lauantai 24. tammikuuta 2015

Lempeitä asioita

 
 
Olen saanut joskus nuorempana kasan pieniä ajatelmakirjasia lahjaksi. Ensimmäiset kuvat ovat Raija Maulan kirjasista. Ehkä silloin nuorena olin hiukan kuin siili piikit pystyssä ja en oikein osannut arvostaa tällaisia söpöja asioita ja lempeitä ajatuksia. Nyt koen asiat hiukan toisin, jotain hyvää vanhenemisessakin on, vaikka ymmärtäväisesti ajattelen sitä nuorta minääkin.

Minulla on myös kansio, johon olen koonnut joskus aikoinani kortteja. Nyt tykkään erityisesti noista mietelmäkorteista.

5 kommenttia:

  1. Silloin tällöin sattuu eteen mietelauseita, jotka puhuttelevat. Kaikki eivät tietenkään koske jokaista. Osuva antaa uskoa juuri sillä hetkellä, tai siihen voi muuten samaistua. Kiva että kokoat niitä tänne! Sarah Kay on monen lempikorttitaiteilija.

    VastaaPoista
  2. Kaari3, kiva että tykkäsit :) Saatanpa laittaa noita toistekkin tänne. Mulla on Sarah Key nukkekin hyllyssä.

    VastaaPoista
  3. Olisitko tosiaan kiinnostunut ostamaan kiiltokuviani, minulla on myös uskonnollis aiheisiakin. Olet uskovainen ihminen, minä myös, seurakuntani on Helluntai, olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä kanssasi, voit vastata tähän perään, niin käyn lukemassa.

    VastaaPoista
  4. Pike, olisin tosiaan kiinnostunut niistä kiiltokuvista, juuri vanhemmista varsinkin ja myös uskonnollisetkin käy. Voit laittaa myös sähköpostia osoitteeseen: km72@luukku.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, jos laitan sähköpostilla kuvia sinulle kiiltokuvista, paitsi en niitä joita jo näet blogistani, niin kerrot mitkä haluat ja mitä itse tarjoat niistä.

      Poista